منطقه 9

معاون عمران و ترافیک منطقه ۹ شهرداری کرج از اجرای عملیات اصلاح هندسی راستگرد مسیر شرق به شمال بلوار شهدای دانش آموز خبر داد.

بابک ابراهیم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، اظهار داشت: به منظور روان سازی ترافیک با هدایت مسیر، عملیات اصلاح هندسی راستگرد مسیر شرق به شمال بلوار شهدای دانش آموز با همت معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری کرج اجرا شد.

وی از جمله اقدامات انجام شده از سوی منطقه به  رنگ آمیزی گذرگاه عابر پیاده وسرعت گاه آسفالتی به متراژ ۹۰ متر مربع، رنگ آمیزی محوری با ۵۰۰ متر طول، تجهیزات ترافیکی ۵۰ فقره وتناژ آسفالت با تناژ ۱۳۰ تن اشاره کردو افزود: به منظور بازگشایی گره ترافیکی و ارتقای ایمنی تردد و سهولت دسترسی‌های محلی به شبکه معابر اصلی و فرعی، طرح اصلاح هندسی درسطح محلات منطقه۹ به مرحله اجرا می‌رسد.

معاون عمران و ترافیک منطقه ۹ شهرداری کرج اضافه کرد: این معبر از سمت شرق به شمال مابین ساختمان اداری سازمان عمران وفن آوری اطلاعات شهرداری کرج وساختمان اداری منطقه ۹  مسیر حرکتی داشت که با اصلاح هندسی راستگرد مقابل ساختمان اداری منطقه در حال حاضر تبادلات حرکتی در آن انجام می‌شود و با این اقدام، سهولت دسترسی شهروندان به مسیر بهتر و ایمن تر شد.


ابراهیم زاده با اشاره به اینکه ارتقای عملکردی شبکه معابر از طریق مدیریت بهینه سیستم‌های حمل و نقل همواره یکی از اهداف اصلی برنامه‌ریزان و مدیران شهری است و ساماندهی جهات حرکت در شبکه معابر نیز از جمله اقدامات اساسی درحوزه حمل و نقل به شمار می‌آید، گفت: معابر، حلقه‌های واسط و رشته‌های ارتباطی بناها و سایر فضاهای شهری هستند که اگر مورد توجه قرار گیرند، بیشترین کارکرد را در زندگی شهری خواهند داشت.

وی ادامه داد: اصلاح هندسی صحیح در معابر شهری، بسیاری از مشکلات توسعه‌ای و زیست‌محیطی و معضلات روانی و اجتماعی را در شهر کاهش خواهد داد بر همین اساس اجرای عملیات اصلاح هندسی و ایجاد رفیوژ میانی میادین و بلوارها با تحقق این مهم، همچنین کاهش تصادفات، افزایش ایمنی در تردد خودروها و حل گره ترافیکی به ویژه در ساعات پیک حمل و نقل، در دستور کار مدیریت شهری کرج قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =